Tuesday 26 January 2016

Eversoft Camellia Flower & Mulberry Cleanser

Assalamualaikum,

Siapa dekat sini pengguna tegar Eversoft? Cuba angkat tangan, nak tengok. Herher.

Rasanya ramai yang dah tahu produk Eversoft ni 100% daripada Japan. Haa, kalau nak tahu Japan ni memang pengeluar tegar produk-produk kecantikan. Jadi, no wonderlah wajah-wajah wanita mereka flawless dan berseri-seri kan.

Since muka saya memang tiada masalah jerawat tapi saya mempunyai masalah bintik-bintik hitam. "Rakyat marhaen" ni dah berjaya menular dengan jayanya terutamanya pada bahagian hidung saya. Kulit muka saya memang bukan kulit muka yang berminyak tapi kulit saya adalah kulit kering. Omputih kata dry skin gituu.

Saya juga memang jenis yang suka tukar cleanser. Selepas saya cuba satu produk, saya cuba lagi produk yang lain. Kelemahannya ialah sebab saya jenis cepat yang tertarik kepada packaging. If packaging dia menarik tertarik kau memang da bomb pasti saya akan beli. Tapi, bacalah jugak fungsinya untuk apa dan apa kan. Agaknya, sebab itu kot saya mengalami masalah kulit kering.

Baru-baru ini saya tertarik untuk membeli produk Eversoft Camellia Flower and Mulberry Cleanser. Kali ini saya dah tak terpedaya dengan tipu daya packaging tapi saya tertarik dengan kelebihan yang ada pada produk tersebut.

 
Camellia Flower.

Camellia Flower ni memang cantikkan. Sudahlah cantik, banyak khasiat pulak tu. Daun Camellia ni mempunyai khasiat untuk memutihkan wajah. Lagi-lagi, daunnya memang punyai kandungan anti-oksidan yang tinggi. Haa, anti-oksidan ni lah yang membantu untuk mencerahkan kulit. Bukan tu saja tau, daun Camellia ni juga mempunyai polifenol. Ini lah salah satu fungsi yang menghalang kulit dari tampak kusam dan tak bermaya. 

Ini lah dia Eversoft Camellia Flower & Mulberry Cleanser. Sekarang betul-betul dah jatuh cinta dengan Camellia. Bau pun wangi tau.

Camellia Flower Extract dalam benda alah ni.

Inilah dia fungsi Camellia pada kulit muka kita. Yang penting nampak tak yang highlight purple tuu. Cuba baca dan hadam. Eversoft Camellia Flower & Mulberry Cleanser ni takde bahan-bahan yang boleh rosakkan kulit muka kita tau. Sebab tu lah produk Eversoft ni selamat sikit dari produk-produk lain. Yang penting picit sikit pun dah jimat.

So, pada sesiapa yang nak elakkan dari bahan kimia, bolehlah dapatkan produk Eversoft ni. For sure, 100% dari bahan organik.

Ok dah, nak sambung tengok Cinta Si Wedding Planner pulak.

5 comments:

  1. lawa warna blog awak :D ceria je. post awak ni buat saya nak beli je. ishh.

    ReplyDelete
  2. muka jerawat teruk sekarang, leh kurangkan /kecutkan jrwat tak kalau pakai eversoft?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untuk jerawat, saya syorkan awak minum air masak dengan kuantiti yang banyak dulu dan elakkan makan makanan berminyak. Kemudian, cuba kecutkan jerawat dengan ais dan jika kulit awak tak sensitif, saya syorkan awak guna krim jerawat OXY. Untuk produk Eversoft, awak boleh cari cleansernya utk jerawat. Insha Allah boleh hilang tapi ambik masa yang lama sikit.^^

      Delete
  3. Yeke? Produk Eversoft memang terbaik kan :D

    ReplyDelete
  4. kalau untuk hilangkan parut jerawat pencuci muka eversoft ape yg sesuai

    ReplyDelete